Uitlevering bestelde producten in volle gang!


Onze vrijwilligers hebben de afgelopen weken al duizenden mensen blij gemaakt met hun producten. Top werk! Iedereen die een bestelling heeft geplaatst heeft een informatiemail ontvangen. In deze mail staat alle informatie die je nodig hebt voor het afhalen van de producten: het tijdvak (een week) en het afhaalpunt (1, 2 of 3) waarop jij bent ingedeeld.

Heb je dit bericht niet ontvangen of gelezen? Controleer je spam box, wellicht staat de mail hiertussen.

Soms is het afhaalmoment waarop je bent ingepland pas over een paar weken. We krijgen veel vragen over het eerder ophalen van een bestelling. Helaas is dat niet mogelijk. In verband met de hoeveelheid bestellingen en de coronamaatregelen zit hier een schema aan verbonden. Het gaat om duizenden bestellingen, dus dat is best een grote klus om dat logistiek allemaal voor elkaar te krijgen.
Daarom gaat het ook zeker een aantal weken duren voordat iedereen zijn bestelling heeft af kunnen halen. De vrijwilligers doen hard hun best om op schema te blijven. Wij hopen dan ook op jouw begrip!

Bestelling vergeten op te halen?
Stond je ingedeeld voor een afhaalmoment maar ben je niet in de gelegenheid geweest de bestelling af te halen? Bijvoorbeeld door corona, je hebt de mail niet ontvangen of je bent het gewoon vergeten? Bel dan op werkdagen tussen 11.00 - 16.00 uur naar 053 200 5575 (helpdesk Energieloket Enschede) om een afhaalafspraak te maken.

In onderstaande video wordt het afhaalproces bij Energieloket Enschede in beeld gebracht.