AFHALEN PRODUCTEN

zo gaat dat!

 

>> Heb je een e-mail ontvangen over het klaar leggen van je producten? Door op de knop 'Leg mijn producten klaar' te klikken weten wij dat je de producten graag ontvangt en gaan we voor je aan de slag! In de komende dagen ontvang je een email met jouw persoonlijke afhaalinformatie (hiervoor hoef je niet in te loggen). <<


Door de coronamaatregelen heeft de levering van de producten aan het Energieloket vertraging opgelopen. Hierdoor konden we niet beginnen met de uitgifte. Daarnaast heeft Energieloket Enschede door de lockdown en de RIVM-richtlijnen de manier van uitgifte anders moeten organiseren.  

Gelukkig zijn de meeste producten nu geleverd! Ons team heeft het zo georganiseerd dat jij de producten op een veilige manier kunt afhalen bij het distributiecentrum aan de Getfertsingel 41 (de voormalige drukkerij van de Tubantia). 

Tijdsblokken en afhaalpunten 

Om alles veilig te laten verlopen, gaan we werken met tijdsblokken van een week. Heb je producten besteld? Dan krijg je een mail van Energieloket Enschede als je aan de beurt bent. In de mail staat welke week en welk afhaalpunt (1, 2 of 3) aan jou is toegewezen om je producten op te komen halen. 

Het gaat om duizenden bestellingen, dus dat is best een grote klus. Het gaat daarom ook zeker een aantal weken duren voordat iedereen zijn bestelling heeft af kunnen halen. Met alle vrijwilligers doen we hard ons best om alles zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen! 

Alles op een rijtje 

Mail met productvoucher 
Zodra jouw bestelling klaarstaat ontvang je een mail met jouw persoonlijke productvoucher.
 
In de mail staat alle info die je nodig hebt voor het afhalen van de producten: het tijdvak (een week) en het afhaalpunt (1, 2 of 3) waarop jij bent ingedeeld.
 
Zorg ervoor dat je in het tijdvak (een week) jouw bestelde producten komt afhalen. Check vooraf de openingstijden.  

Wat moet je meenemen? 
- Je mail met daarin je productvoucher (geprint of op je telefoon)
- Een legitimatiebewijs (rijbewijs, identiteitskaart of paspoort) 

Op de afhaallocatie 
Adres: Getfertsingel 41, 7513 GA Enschede 

Volg op de afhaallocatie de aangegeven route en volg de instructies op van de vrijwilligers. Vanzelfsprekend gelden op de afhaallocatie de op dat moment geldende coronaregels van het RIVM.

Tijdens het afhalen kun je gebruikmaken van de mogelijkheid om je oude lampen in te leveren. Energieloket Enschede zorgt dat deze op een verantwoorde manier worden gerecycled.

Bestelling vergeten op te halen?

Stond je ingedeeld voor een afhaalmoment maar ben je niet in de gelegenheid geweest de bestelling af te halen? Bijvoorbeeld door corona, je hebt de mail niet ontvangen of je bent het gewoon vergeten? Bel dan op werkdagen tussen 11.00 - 16.00 uur naar 053 200 5575 (helpdesk Energieloket Enschede) om een afhaalafspraak te maken.

Vragen? 

Heb je een vraag? Stuur dan een mail naar support@energieloket-enschede.nl of stuur een bericht via de chat op de website. Op werkdagen tussen 11.00 - 16.00 uur is Energieloket Enschede ook telefonisch bereikbaar op 053 - 200 55 75.  

Bedankt voor je geduld en succes met besparen!

Informatie

Openingstijden & adres