Ik kan mijn account niet meer in

Volg deze stappen om je wachtwoord te wijzigen

 

Stap 1
Om een nieuw wachtwoord aan te vragen kun je klikken op de 'wachtwoord vergeten' (zie afbeelding hieronder).

Stap 2
Vul vervolgens je e-mailadres in en klik op de knop 'reset wachtwoord'.

Stap 3
Je krijgt dan links onderin het scherm de volgende notificatie te zien.
LET OP! Als je geen Energieloket account gekoppeld hebt aan dit e-mailadres krijg je dezelfde notificatie, maar ontvang je geen e-mail.

Als je een Energieloket account gekoppeld hebt aan dit e-mailadres, ontvang je een e-mail in je inbox.
LET OP! Wacht minimaal 10 minuten voordat je een nieuwe reset doet en check je inbox en spambox voor deze e-mail.

Stap 4
Als je de e-mail hebt ontvangen klik je in de e-mail op de knop 'Nieuw wachtwoord aanmaken'. 

Stap 5
Als alles goed is gegaan krijg je de melding links onderin het scherm dat er een nieuw wachtwoord naar je e-mail is gestuurd. LET OP! Wacht minimaal 10 minuten voordat je een nieuwe reset doet en check je inbox en spambox voor deze e-mail.

LET OP! Als je de pagina ververst of opnieuw aanklikt zul je een melding krijgen waarin staat dat het token ongeldig of verlopen is. Als de eerste stap goed is gegaan is dit geen probleem en krijg je alsnog de mail.

Stap 6
Als alle voorgaande stappen goed zijn verlopen ontvang je een e-mail met daarin je nieuwe wachtwoord (zie afbeelding hieronder bij de rode pijl). 

Kom je er niet uit? Je kunt je vragen stellen via ons contactformulier, door te bellen naar 053-2005575 of te mailen naar support@energieloket-enschede.nl. We helpen je graag!